HELPDESK WEBTOOL4ALL
Heeft u nog geen account ? REGISTREREN HELPDESK
Heeft u wel een account, dan kunt u op de website INLOGGEN HELPDESK of u bent reeds ingelogd, dan kunt u daar verder gaan:
Helpdesk Webtool4all, deze vorm van support is per definitie de beste en meest efficiënte manier.
Voor iedereen die al een account heeft kan men tickets inschieten via de knoppen op webtool4all.nl.
Respons-tijden & hoe wij reageren op tickets:
Mailbox-vragen worden zo snel mogelijk opgepakt.
- HELPDESK op elke werkdag: vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur en 19.00 uur tot 21.00 uur. Voorbehoud op wijzigingen. Deze melden wij altijd op de website en op het loginscherm van het ticketsysteem)
- Telefonisch: alleen voor ZEER DRINGENDE zaken (mailboxen of website niet bereikbaar) binnen dezelfde uren.
- E-mail: Per mail (Gmail of welke andere mailbox dan ook) zullen geen vragen meer beantwoord worden. Het ticketsysteem is het enige leidende systeem.
- Whatsapp: Per Whatsapp zullen geen vragen meer beantwoord worden. Het ticketsysteem is het enige leidende systeem.
De status van uw tickets ontvangt u altijd per mail, ook onze antwoorden. Kijk altijd ook in uw SPAMBOX. Vooral bij Gmail of Hotmail accounts.
>>> *Met voorbehoud van wijzigingen/vakanties,
hetgeen op de website & het ticketsysteem wordt vermeld <<<
hetgeen op de website & het ticketsysteem wordt vermeld <<<