En hoe onderhoud je dan op je site de stroom aan topics, reacties en Tweets overzichtelijk? Het laatste wat je wilt, is dat bezoekers de weg kwijtraken. Alle onderwerpen binnen het medialandschap krijgen een eigen identiteit en worden een podium voor specifieke, relevante informatie. Integratie van social media is belangrijk, maar natuurlijk wel op functionele wijze. Mooie en goed leesbare artikelen zijn het startpunt van de discussies of het werven van klanten, dus daar vestigen we in de nieuwe structuur en lay-out de meeste aandacht op. Dat is het onderhoud dat u zelf moet (leren) doen op uw eigen site. Het vullen van content, afbeeldingen en actualiteiten.

icoon11
 In het Onderhoudscontract dat u bij ons kunt afsluiten bent u verzekerd van de technisch stabiliteit van uw site. Wij houden de noodzakelijke updates van het CMS systeem en de extensies op orde en ondersteunen u via het Ticketsysteem met beantwoorden van uw vragen en oplossen van issues. Daar waar we kunnen zullen wij u, binnen acceptabele grenzen, ondersteunen met Joomla of WordPress activiteiten in uw site. We gaan er hierbij echter vanuit dat u zelf de kennis opbouwt van uw eigen site en eventuele webshop. Toenemende vragen omtrent basis-Joomla of basis-WordPress functionaliteiten kunnen wij niet doorlopend blijven beantwoorden en leiden tot of het volgen van een Joomla cursus of hogere kosten. Wij geven ook ondersteuning voor geijkte, veel voorkomende vragen. Hiervoor kunnen wij een specifieke Instructie maken en u toe te sturen.
Binnen het Onderhoudscontract geven wij ook adviezen en tips, zoasl het maken van een Nieuwsbrief in Mailchimp of het plaatsen van een frontpage voor uw website.
Na een garantieperiode van drie maanden heeft u twee keuzes:
– u sluit een Onderhoudscontract af of
– u betaalt voor de kosten die verbonden n zijn aan reparatie/updates/aanpassingen