Voorwaarden Ticketsysteem

Uw ticketoverzicht

Het ticketsysteem is ontwikkeld om vragen en verzoeken geordend aangeleverd te krijgen zodat overzicht behouden wordt. Gebruik het daarom vooral om e-mailstromen te vermijden.

Hier vindt u een overzicht van tickets die aan uw e-mailadres zijn gekoppeld. U kunt hier ook een ticket openen, heropenen of beantwoorden.

Responstijd:

Werkdagen: Tot 21 uur
Weekends: Ad hoc

SPOED wordt direct opgepakt of op gereageerd.
Ben bewust met het aanklikken van de categorie SPOED, niet alles hoeft als spoed aangemerkt te worden. De categorieën zijn speciaal gemaakt om de tickets aan de juiste medewerkers te koppelen.
Mailbox-vragen worden zo snel mogelijk opgepakt.

Uw tickets

[wp_support_plus_dashboard]

In de lijst van uw tickets kunt u een ticket aanklikken en een reactie toevoegen. Het bovenste lege veld is het veld waar u een bericht kunt typen.
[wp_support_plus_all_tickets]